Bestekâr
Mildan Niyazi Ayomak (Kemani)
Güfte Sâhibi
Belirsiz
Makam
Hüseyni
Form
Türkü
Usûl
Nim Sofyan
Kaynak
İSAM - Cüneyd Kosal Türk Musikisi Arşivi, Sanat Müziği Notaları

Makam

DîvânMakam Robotu
Mesajlar
45064
Tepki Puanı
567

Bütün Ekli Dosyaları İndir

Moderatörün son düzenlenenleri:
Mesajlar
1580
Tepki Puanı
2703
Eski nota yazimlarinda Rauf Yekta nazariyesine ait değiştirme işaretleri kullanıldığı için konulan işaretler bugunki algınıza göre bizi yanıltabilir.

Aranagmede "mi" notasına konulan bemol, Arel sistemindeki bakiye bemolü ile aynı şeyi ifade ediyor. Hüseyni makamının içinde de dik basılan bu bemol daha uygundur.
 
Mesajlar
162
Tepki Puanı
264
İnternet Sayfası
link
Facebook
link
YouTube
link
@Murat Ersoy - Klasik Kemençe Elinize sağlık, çok teşekkür ederim. @Levent Çelik hocam bu mevzu Zeki Arif Ataergin'in bazı eserlerinin notalarında da dikkatimi çekmişti ve burada bir tartışma başlatmıştım. Hatta bu çeviri yazılar için ses sistemleri bağlamında bir metot da hazırlayıp tartışmaya açmak istemiştim ama henüz nasip olmadı. Bu mevzu fikir birliğine varılıp bir standarda oturtulabilirse çeviri yazı hususunda emek veren kıymetli arkadaşların emekleri çok çok daha anlamlı hale getirilebilir.
 
Üst Alt