Ana Sayfa
Yeni Mesajlar
Forumlarda Ara
Eser (Nota) Arşivi
Yeni Mesajlar
Kayıt Arşivi
Yeni Mesajlar
Köşe Yazıları
Yeni yazılar
Yeni yorumlar
Yazı dizisi
Yazıları ara
Ansiklopedi
Yeni maddeler
Yeni yorumlar
Yeni puanlamalar
Ansiklopedi'de ara
Bizimle Paylaşın!
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türkçe (TR)
Dil Seçici
English (US)
Türkçe (TR)
Neler Yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni Mesajlar
Forumlarda Ara
Menü
Giriş Yap
Kayıt Ol
Install the app
Yükle
Ana Sayfa
DîvânMakam
General Discussion
The Modern Intonation System of Turkish Classical Music
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="memduh" data-source="post: 88095" data-attributes="member: 5780"><p>Are we saying here that there is not enough evidence to suggest that Uşşak/Segah/Whatever was the default second used in Hicaz-counterparts in Iranian music? If we don't assume that it was, are we assuming that the setar/tar frets not traditionally having Kürdi is the result of a later development?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="memduh, post: 88095, member: 5780"] Are we saying here that there is not enough evidence to suggest that Uşşak/Segah/Whatever was the default second used in Hicaz-counterparts in Iranian music? If we don't assume that it was, are we assuming that the setar/tar frets not traditionally having Kürdi is the result of a later development? [/QUOTE]
Alıntı ekle...
Kullanıcı Doğrulaması
Gönder
Ana Sayfa
DîvânMakam
General Discussion
The Modern Intonation System of Turkish Classical Music
Üst
Alt