Eser Bilgileri
https://divanmakam.com/forum/odasina-girdim-fincan-elinde-belirsiz-gerdaniye.28177/
https://divanmakam.com/forum/menekse-gozler-hulyali-yesari-asim-arsoy-ussak.25502/
https://divanmakam.com/forum/gonlumun-bir-hali-var-ki-gam-degil-kasvet-degil-emin-ongan-kemani-ussak.17078/
https://divanmakam.com/forum/yalniz-birakip-gitme-bu-aksam-yine-erken-ibrahim-efendi-misirli-udi-ussak.37285/
https://divanmakam.com/forum/gelmedin-bir-kerreden-mada-neden-fehmi-tokay-ussak.16069/
Kategori
Çoklu Eser İcrâsı
Kayıtta Yer Alan(lar)
Cahit Peksayar, Cüneyd Kosal, Haluk Recai, Mediha Demirkıran, Rıdvan Aytan, Ulvi Erguner
Bestekâr
Belirsiz, Emin Ongan (Kemani), Fehmi Tokay, İbrahim Efendi (Mısırlı, Udi, Abraham Levi Hayat), Yesari Asım Arsoy
Makam
Gerdâniye, Uşşak
Form
Şarkı, Türkü
Süre
15-20 Dakîka, 18-19 Dakika
Eser Türü
Dünyevî, Sözlü Eser
Eser Zinciri
Eserler
Kayıt Türü
Vokal ve Enstrümantal
Ses ve Saz Takımı
Hânende ve Saz Heyeti
Kayıt Ortamı
Radyo Kaydı
Kayıt Yeri
Türkiye, İstanbul
Kayıt Mekânı
TRT İstanbul Radyosu
Kayıt Şekli
Sesli
Kayıt Yılı
1967
Dil
Türkçe
Kaynak
Reşit Çağın Arşivi (Youtube)
DîvânMakam Arşiv No.
001197-ResitC-KayArs-DVNMKM

Makam2

DîvânMakam Robotu
Mesajlar
2220
Tepki Puanı
12

TRT İstanbul Radyosu Kaydı-1967
Saz Arkadaşları:
Keman:Cahit Peksayar
Kemençe: Haluk Recai
Kanun: Cüneyt Kosal
Ud: Rıdvan Aytan
Ney: Ulvi Erguner
1-Gelmedin bir kerreden madâ neden
Beste: Fehmi Tokay
2-Yalnız bırakıp gitme bu akşam yine erken
Beste: Mısırlı İbrahim Efendi
Güfte: Ahmet Refik Altınay
3-Gönlümün bir hali var ki gam değil kasvet değil
Beste: Emin Ongan
Güfte: Ahmet Rasim Bey
4-Menekşe gözler hülyâlı
Beste ve Güfte: Yesâri Asım Arsoy
5-Odasına girdim fincan elinde (Gerdaniye Türkü)
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Üst Alt