Ders ortamından ziyade, bir prova esnasındadır sanırım. Ki bunu biraz siz araştırabilirsiniz. Dönemin modernleşme anlayışını bilmeniz gerekir. orada 10 taneden fazla kemanın olması dönemsel bir şeydir. Yine de bu sazların o dönemde, üstelik kadınlar topluluğu tarafından icra edilmesi bizi mutlu etmesi gerekirken fazla tenkit vari olmuş sanki yaklaşım. Üstelik ben Muallim İsmail Hakkı Bey değilim ud çalan kişinin piyanonun üstüne oturması ile ilgili soruya ben cevap veremem.Gerek olmaması bugünkü popülizm anlayışı yüzündendir. Bakın bu anlayış, sizi tenzih ederim bu sitede bile vardır. Zaten küçük olan Türk makam müziği camiasında ücracıların biraz palazlanıp, bu iş üstüne gerçekten düşünen, araştıran, okuyan benim gibi araştırmacıların pek rağbet görmemesi, bu popülizm dolayısıyladır. Siz şu anki neslin ne halde olduğunun farkında olmanız gerekir. Ben bir kitap yazdım örneğin bir hocamızla Türk makam müziğinde seyir ile ilgili, üstelik kimse bu konuya doğru dürüst eğilmemişken, ama popülizm anlayışı biraz tanınan icracıların nazariyatı ve bu bahsettiğiniz şeyleri "daha iyi bilir" öngörüsü yüzünden, beni de yıldırmak üzeredir. Popülizm, bilgiden öne geçmiştir. Bakın siz dahi beni sorgulamak raddesine geliyorsunuz. Ama ya ben Özer Özel ya da Derya Türkan olsaydım?. Bu böyledir çağımızda ne yazık ki. Ben elimden geleni yapıyorum. Bu konuyu açmamın sebebi aslında kitaptaki makam anlatımları üzerinden tartışmalar oluşturmaktı, biraz bağlamından saptı sanırım. Yine biz olduk kötü
Ders ortamından ziyade, bir prova esnasındadır sanırım. Ki bunu biraz siz araştırabilirsiniz. Dönemin modernleşme anlayışını bilmeniz gerekir. orada 10 taneden fazla kemanın olması dönemsel bir şeydir. Yine de bu sazların o dönemde, üstelik kadınlar topluluğu tarafından icra edilmesi bizi mutlu etmesi gerekirken fazla tenkit vari olmuş sanki yaklaşım. Üstelik ben Muallim İsmail Hakkı Bey değilim ud çalan kişinin piyanonun üstüne oturması ile ilgili soruya ben cevap veremem.
Gerek olmaması bugünkü popülizm anlayışı yüzündendir. Bakın bu anlayış, sizi tenzih ederim bu sitede bile vardır. Zaten küçük olan Türk makam müziği camiasında ücracıların biraz palazlanıp, bu iş üstüne gerçekten düşünen, araştıran, okuyan benim gibi araştırmacıların pek rağbet görmemesi, bu popülizm dolayısıyladır. Siz şu anki neslin ne halde olduğunun farkında olmanız gerekir. Ben bir kitap yazdım örneğin bir hocamızla Türk makam müziğinde seyir ile ilgili, üstelik kimse bu konuya doğru dürüst eğilmemişken, ama popülizm anlayışı biraz tanınan icracıların nazariyatı ve bu bahsettiğiniz şeyleri "daha iyi bilir" öngörüsü yüzünden, beni de yıldırmak üzeredir. Popülizm, bilgiden öne geçmiştir. Bakın siz dahi beni sorgulamak raddesine geliyorsunuz. Ama ya ben Özer Özel ya da Derya Türkan olsaydım?. Bu böyledir çağımızda ne yazık ki. Ben elimden geleni yapıyorum. Bu konuyu açmamın sebebi aslında kitaptaki makam anlatımları üzerinden tartışmalar oluşturmaktı, biraz bağlamından saptı sanırım. Yine biz olduk kötü