Ana Sayfa
Yeni Mesajlar
Forumlarda Ara
Eser (Nota) Arşivi
Yeni Mesajlar
Kayıt Arşivi
Yeni Mesajlar
Köşe Yazıları
Yeni yazılar
Yeni yorumlar
Yazı dizisi
Yazıları ara
Ansiklopedi
Yeni maddeler
Yeni yorumlar
Yeni puanlamalar
Ansiklopedi'de ara
Bizimle Paylaşın!
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türkçe (TR)
Dil Seçici
English (US)
Türkçe (TR)
Neler Yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni Mesajlar
Forumlarda Ara
Menü
Giriş Yap
Kayıt Ol
Install the app
Yükle
Ana Sayfa
Klasik Türk Mûsikîsi (Alaturka)
Müzik Sohbetleri
İşlemsel Bellek ve Saz İcrâsı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="Sadikkara" data-source="post: 83498" data-attributes="member: 1605"><p>Neyzenler genelde küçük neyleri kullanmak istemiyorlar, 1sese veya yerindene yanaşmıyorlar. Büyük neylerin sesini sevdikleri için, temel sebep bu. Büyük ney kullanıp yerindene transpoze çalabilirler ama zor geliyor onun için herkes onlara uyuyor; birçok zaman kız/4ses çalınıyor herşey.. Birçok eserin duyumunu hayli değiştiriyor bu durum, tizler tiz değil; pesler de okunması zor ve komik oluyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sadikkara, post: 83498, member: 1605"] Neyzenler genelde küçük neyleri kullanmak istemiyorlar, 1sese veya yerindene yanaşmıyorlar. Büyük neylerin sesini sevdikleri için, temel sebep bu. Büyük ney kullanıp yerindene transpoze çalabilirler ama zor geliyor onun için herkes onlara uyuyor; birçok zaman kız/4ses çalınıyor herşey.. Birçok eserin duyumunu hayli değiştiriyor bu durum, tizler tiz değil; pesler de okunması zor ve komik oluyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle...
Kullanıcı Doğrulaması
Gönder
Ana Sayfa
Klasik Türk Mûsikîsi (Alaturka)
Müzik Sohbetleri
İşlemsel Bellek ve Saz İcrâsı
Üst
Alt