Bestekâr
Ali Efendi (Tanburi)
Güfte Sâhibi
Belirsiz
Makam
Suzidil
Form
Şarkı
Usûl
Aksak
Kaynak
İSAM - Cüneyd Kosal Türk Musikisi Arşivi, Sanat Müziği Notaları, Mustafa Eren Güzel

Makam

DîvânMakam Robotu
Mesajlar
45062
Tepki Puanı
609
Eser:
Her bir bakışında neşe buldum

Bestekâr:

Güfte Sâhibi:
Belirsiz

Makam:

Form:
Şarkı

Usûl:

Güfte:
-

Kaynak:
Mustafa Eren Güzel | v8

Diğer Bilgiler:
Arşiv No: 6249 -
v9 | Diğer Bilgiler: D-61/29 s.58-59
v10 | Notlar: Defterde usulü Çifte sofyan olarak yazılmıştır. Diğer Bilgiler: D-65/29 s.84-85
v11 | Diğer Bilgiler: KD-48/5 s.10-11
v12 | Diğer Bilgiler: KD-69/6 s.12-13
v13 | Diğer Bilgiler: KD-69/11 s.22-23
v14 | Diğer Bilgiler: KD-70/9 s.17
v15 | Notlar: Defterin başında "Necdet Cici'den aldımnotu vardır. Diğer Bilgiler: KD-71/18 s.31-32
 

Ekli Dosyalar

Moderatörün son düzenlenenleri:
Mesajlar
1648
Tepki Puanı
2035
Bu eserin Şamlı İskender tarafından yazılan ve yukarıdaki notaların birçoğunun kaynağı olan notada “tiri nigehinle ah vuruldum” kısmındaki yerde fa# kullanarak hüseynide uşşak asma kalışlar yapıyor ama garip durum burada başlıyor, Bekir Sıtkı Sezgin hocamız ve daha farklı birçok kişi burayı böyle okumuyor. Bir başka ilginç durum da aranağme kısmında, şöyle ki yukardaki notaların aranağmesinin illaki bir yerleri farklı maalesef. Bu eserin notasını yazdım ancak paylaşmaya korkuyorum. Bülent Savaş isimli bir notist ise aranağmayi ve bahsettiğim fa#’leri farklı yazmış. Ne düşünüyorsunuz?
 
Mesajlar
1590
Tepki Puanı
2716
Bu tip farklar oluyor. En çok okunan versiyon bildiğimiz olan. Aranağmedeki farklı olan 2. Ölçüyü ütülemiş 😊 ve sanırım ezberden yazarken yeniden bestelemiş. Kendisini tanıyorsanız kaynak sorabilirsiniz
 
Üst Alt