Bestekâr
Selahattin Demirtaş
Güfte Sâhibi
Osman Şems Nureddin
Makam
Isfahan
Form
İlahi
Usûl
Sofyan
Kaynak
Sanat Müziği Notaları

Makam

DîvânMakam Robotu
Mesajlar
45066
Tepki Puanı
565

Bütün Ekli Dosyaları İndir

Mesajlar
251
Tepki Puanı
357
Dönmüş ama perde karara giderken aynı oluyor, son ölçüde mecburen pes basılacak; bence kürdi çeşnisinin içinde kalmış. zekai dedenin ismail hakk beyin acemkürdilerinin kararlarının aynısı. sole inip lasidoo-silala.
 
Son düzenleme:
Mesajlar
1258
Tepki Puanı
1859
Yaş
34
Dönmüş ama perde karara giderken aynı oluyor, son ölçüde mecburen pes basılacak; bence kürdi çeşnisinin içinde kalmış. zekai dedenin ismail hakk beyin acemkürdilerinin kararlarının aynısı. sole inip lasidoo-silala.
Dene bir, az önce baktım, tam döndüm, gayet güzel oldu. Kürdîsiz bitiyor bu ilâhî, Cüneyd hocamız merhumun tesbitini muvafık buluyorum.
 
Mesajlar
251
Tepki Puanı
357
Abi aslında bütün bu nevi cümleler sonda çıkarken uşşak perdesini kullanıyor ama yazılmıyor. Hatta zekai dede çargah kullanmamış bazı eserlerde, hayret ediyorum acaba hiç dikleşmesin diye mi? Perdenin hakkını vermek adına..

Burada evveli dik kürdi olması lazım kürdi değil, o zaten çıkarken uşşak oluyor sonra kararda kürdilihicazkar veya uşşak gibi süzerek uşşak'ı dik kürdi yapıyor. O cümleyi kullanıp kürdi de yazsa uşşak çalınırdı, inerken de pesleşecek oldu bize dik kürdi. Yoksa karar edemez. Burada nazariyat üzerinden ali cengiz oyunu var 😀
 
Son düzenleme:
Üst Alt